DIY: Petrana

, , No Comments
Prekonala som sa a vyrobila som si vlastnú stoličku! Ako? 
(Celkom) jednoducho!

Čo sa stane keď človek pozerá veľa seriálov o zariaďovaní interiérov a prerábaní domov? Dostane chuť tiež si niečo vyrobiť. Aspoň ja som dostala. Doteraz som len šila a vyrábala šperky, ale rozhodla som sa postúpiť na vyšší level, na dizajn nábytku ;)

Moja premena stoličky je v podstate jednoduchá záležitosť, chce to len jednu starú stoličku a chuť do práce. Priznám sa, stoličku som si ukradla zo zberného kontajneru keď sa u nás na sídlisku konalo jarné upratovanie. Taká pravá old-schoolová drevená stolička so zeleným zničeným sedákom. Trčal z neho nechutný molitan. Fuj.

Potom som si skočila kúpiť farbu (práve bola v akcii táto pastelová modrá), k tomu som zladila látku na poťah (myslím, že Ikea, jedna z tých pevnejších látok na vankúše) a doma som našla kus molitanu, ktorý nahradil tú nechutnosť. Najťažším krokom bolo čalúnenie, čiže pripevnenie látky a molitanu na drevenú podložku sedáka. Vyriešila som to pomocou ihly a nite, pretože nie som zručná v zabíjaní klinčekov.

A voilá! Stolička je na svete!

Pred premenou.
Špinavá a roztrhaná, v takomto stave som ju priniesla domov.

Rodný list stoličky. Volá sa Petrana.
 



Dekorujem.

A ešte raz pre porovnanie:

           

                                         pred                                                             po 

0 komentárov:

Post a Comment