PHOTO: Primaveral

, , No Comments
Milujem fotenie a kostýmy. Kebyže mám viac odvahy/odhodlania/dravosti/šťastia, tak by som momentálne študovala kostýmovú tvorbu alebo fotografiu. To ale neznamená, že sa to v buducnósti nemôže zmeniť, že... Ako neprofesionálka si tak môžem dovoliť fotiť čokoľvek, tu je ten rozdiel medzi profesionalizmom a hobby (a preto mám len poloprofesionálnu zrkadlovku, haha).

Pred rokom som fotila takto. Postupne sem popridávam všetky svoje photosessions, na ktoré pozývam svoje kamarátky v periodicky sa opakujúcom kolobehu: "Kaťá, chcem nové fotky! Kaťá, mňa už si dlho nefotilá! Kaťá, prečo fotíš stále len Gabiku?" Lebo Gabika vie, ako to chcem B-)
Ako som spmínala, rada robím radosť svojim najbližším, tak prečo to nevyužiť v obojstranný prospech? Baby majú pekné fotky a ja sa mám čím chváliť :))

Čo sa týka Primaveralu, Gabriel fotila mňa, ja Gabriela. Vtedy som objavila čaro farebnej úpravy fotiek a fičala som na tom...možno aj pol roka. Styling by me - posledné fotografie sivého, dnes nezvestného svetra, vlastnoručne vyrobená kvetinová čelenka, zelená sukňa a vybíjaný opasok. Pamatám si, ako mi to vtedy prišlo nevhodné na bežné nosenie...dnes tak chodí každá druhá :)














0 komentárov:

Post a Comment