projekt Fajn Deň

, , 13 comments



Rozhodla som sa že urobím taký malý blogový experiment.  Mám pocit, že ľudia sa stále len sťažujú a trápia... Stresy v škole, v práci, osobné problémy, svetové problémy atď., a preto som sa rozhodla vytvoriť projekt s názvom Fajn Deň, keďže sa môj blog volá Fajnden. Kto je zvedavý, tak sa viac dozvie po rozkliknutí :)



Ukáž ostatným ako sa vieš tešiť! Dokonca aj z obyčajného dňa! Ako bojuješ proti svojim problémom? Čo ti dokáže vyčariť úsmev na tvári? Aká je tvoja predstava fajn dňa? Aký bol tvoj najlepší deň v živote? Inšpiruj ostatných a podpor svoju kreativitu!
 
Ak sa chceš zapojiť do tohto projektu, opíš mi svoj fajn deň a pošli mi aj nejaké fotky (5-10) na fajnden@hotmail.com. Môže to byť čokoľvek čo ťa inšpiruje a robí radosť. Môže to byť fotka peknej veci, obľúbenej osoby, tvojho zvieraťa, teba, pohľadu z okna, západu slnka... ale musíš byť ich autorom. Tvorbe sa medze nekladú aj čo sa týka textu. Môžeš sa predstaviť, ale môžes zostať aj v utajení. Môžeš mi poslať svoje tipy na knihu, film či hudbu, ktorá ti zdvihne náladu a možno ju zdvihne aj ostatným. Môžeš mi napísať básničku...
 
Čokoľvek!
 
Keďže pondelok býva najmenej obľúbený deň v týždni, rozhodla som sa práve tento deň uverejňovať fajn príspevky. Ak sa nazbiera toľko fajn ľudí, tak prvý príspevok bude 18. marca.
 
Tak čo, kto sa pridá?


13 comments: