ľudoprázdno

, , No Comments
Fotky z výletu do Brna; ako vyzerá študentské mesto cez víkend.


Inými slovami, skapal pes!! Všetky kaviarne a reštaurácie (kam sme chceli ísť) boli zavreté. Okolo univerzít ani pol človeka, len v centre mesta malá skupina protestujúcich. Zvyšok by sa dal spočítať na prstoch ruky.
Ale zato som videla kopu zaujímavých vecí. Napr. skrývajúci sa biskup, Rímska vlčica, secesia v Brne, Vlněna - palác & fabrika v jednom (všetko na fotkách), mumifikovaní mnísi v podzemí,  vankúše na strope v Trojke...keby znížili cenu vstupného na Tugendhat, aj ten by som videla. 
Kedysi som prechovávala voči Brnu nepekné pocity, ba priam nenávistné. Teraz sa to zmenilo. Možno to spôsobilo pozorovanie mesta cez objektív, možno ľudia, s ktorými som tam bola a ktorých som tam  navštívila. Ako dobre, že sa stále riadim myšlienkou, že na všetkých zlých veciach musí byť aj niečo dobré!


A teraz, rad možno trošku nudných fotiek bez ľudí.





 





  


Brno máva.

0 komentárov:

Post a Comment