DIY: Rýchla večera

, , 5 comments
Dnes mi fajn deň vyčarila táto večera. Nezvyknem sem písať recepty, ale keď už som raz písala o mandarínkovom šaláteo jablkách v čokoláde, tak prečo sa nepodeliť o recept na zapečené žemličky. Dobré veci treba šíriť ďalej! :D 


Je to naozaj rýchle, lacné a chutné, tento recept poznám z Tisovca kde sme si tak zapiekli celý chlieb. Ja som na to dnes ale použila celozrnné kaiserky, aby mal každý svoju porciu.

Pre dve osoby budete potrebovať:
- 2 kaiserky/žemličky
- červenú, zelenú a žltú papriku – z každej polku
- 4 trojuholníky taveného syra
- polku kelímku kyslej smotany
- štipku soli

Najprv som si pripravila žemličky. Zrezala som im vrch a vydlabala stred, aby mi vzniklo niečo ako miska z pečiva.  Tie vydlabané kúsky som položila vedľa na plech – pri pečení sa opečú do chrumkava.
Nakrájala som si papriky na malé kúsky a zmiešala ich so smotánkou a trojuholníkmi syra. Pridala som soľ a sušenú pažítku, tá tam ale nemusí ísť. Do pôvodného receptu z Tisovca ide ešte opražená slaninka, ale jednak som nemala slaninu a jednak som to chcela urobiť čo najrýchlejšie. 
Kaiserky som naplnila zmesou, prikryla zrezaným vrchom a dala do rúry predhriatej na 175 °C na 15 min. 

Inač viete o tom, že Španieli nejedia surovú papriku? Keď som si raz v Granade dávala na raňajky chlieb s paprikou, pozerali na mňa ako obarení, že to nemôžem jesť surové, že mi bude zle. :D 

5 comments:

  1. No však ti bude zle! :D
    (ja som eternal hater :D Strašne nemám rada papriku :D)
    My sme so sestrou robili toto so syrom, nivou a cesnakom :) Bolo to tiež mňam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D
      Tak toto je sposob, ktory by ta naucil jest papriku :D

      Delete
  2. toto je skvelý nápad na rýchle jedlo, diks :)

    ReplyDelete
  3. dnes som varila podľa tohto tvojho recept, mala som ho uložený v záložkách:) a fakt je to dobré a rýchle jedlo. ja som tam ešte pridala nadrobno nasekanú slaninu a spokojnosť:)

    ReplyDelete