SK: Cesta do raja

, , 6 comments


Volá sa Ostrov Kopáč (alebo Kopáčsky ostrov) a kedysi to bol dunajský ostrov. Tam som dnes našla svoj súkromný raj. Verili by ste tomu, že toto miesto sa nachádza v blízkosti Slovnaftu? (Návod ako sa tam dostať tu, aj s obrázkami).
Najprv som sa musela predrať pralesom, aby som prišla k tajnému jazierku. Že vraj sa tam chodia kúpať naháči. Stretla som troch chalanov, ale boli oblečení. Pýtali si cigarety, ale u mňa nepochodili. Tak chceli aspoň odfotiť. Na chvíľu som si myslela, že chcú, aby som ich odfotila svojim foťákom. Kým som ale stihla niečo povedať, podávali mi do ruky mobil. Spýtala som sa ich, ako sa dostanem na "savanu". Po chviľke bicyklovania som vyšla z lesa a dostala som sa tam, kam som chcela. Na spomínanú savanu. To som sa už nachádzala v ochrannom pásme najvyššieho stupňa, tak som sa nažila niekde ukryť môj bycikel. Nejak intuítivne som sa dostala k starému vyschnutému stromu, ktorý je symbolom tohto miesta (každý ho má na fotkách :D). Doteraz neviem, či je povolené tam ísť na bicykli, alebo nie. 
Stále nemôžem uveriť tomu, že sa toto miesto sa nachádza v tesnej blízkosti najväčšej slovenskej fabriky. A ja vidím vo vode plávať raky. Zvláštny paradox.




 















6 comments:

  1. No a my paradoxne blízko bývame a ešte som tam nebola! Nabudúce naliehavo volaj, aj 10x! Aby som šla s tebou!!!

    ReplyDelete
  2. waw tak tam je riadne krásne :)

    ReplyDelete
  3. Probůh, to je nádhera! A hlavně ty tak krásně fotíš, že to vychází jako dokonalá kombinace. Chci tam!!:)

    ReplyDelete
  4. dakujem vsetkym :) urcite aj vy mate take krasne miesta blizko vasho bydliska.

    ReplyDelete