Ako v rozprávke

, , No Comments

Kde bolo tam bolo, v Alpine s 828 obyvateľmi boli minimálne tri banky, ak nie viac. Všetky vyzerali pofidérne, ako jednoposchodové ošarpané rodinné domčeky so sedlovou strechou až na tú moju. Tá mala najkrajšiu a najnovšiu budovu široko ďaleko, pripomínala mi luxusný zrub s kamennou vežičkou, na ktorej boli hodiny. Keď som vstúpila do haly, prvé, čo som uvidela, bol majestátny kamenný kozub vo výške dvojpodlažnej budovy, nad ktorým sa týčila veľká vypchatá hlava losa. Tomu všetému dominoval veľký zlatý luster v historickom štýle (presne taký, na akom sa zvyknú hojdať akční hrdinovia). Áno, stále opisujem banku. Po mojej požiadavke som sa usadila za masívny drevený stôl do zrubového kresla.

Najprv sa mi začala venovať sivovlasá pani, ktorá napriek tomu, že mala pred sebou dva doklady mojej totožnosti, najprv skomolila moje meno ako KATRAina Gotzmannova (áno, aj s tým CAPS LOCKom). Keď som ju upozornila na chybu, ospravedlnila sa mi a opravila mi meno na KATARINA Gotmannova. Upozornila som ju na chybu a začala sa mi opäť veľmi ospravedlňovať. Chápem ju, také dlhé a zložité meno tu nemá asi nikto ale prečo ten CAPS LOCK? Tak ju následne vystriedala Jay Jay, ktorej patril aj ten stôl (usudzujem podľa jej fotky s manželom, ktorú mala vystavenú tak, aby na ňu videl aj samotný klient; a podľa menovky „JAY JAY“ – očividne v tej banke milujú CAPS LOCK).

Jay Jay bola snáď tá najmilšia banková pracovníčka akú som kedy videla, možno dokonca najmilšia pracovníčka v sektore služieb. Po 5 minútach rozhovoru som mala pocit, že sme najlepšie kamarátky. Usmievala sa, ale nie nasilu. Bola energická, ochotná, všetko mi ukázala, vysvetlila. Bola indického pôvodu, mala dokonca piercing v nose (môžu mať bankové pracovníčky na SR piercing v nose?) narodená a vyrastená v Alpine (sama sa mi posťažovala, že je tam nuda, milujem úprimnosť!) a pochválila mi moje zlaté a strieborné náramky! Opravila mi moje meno, napísala ho bez CAPS LOCKU a zriadila mi účet so všetkým, čo k tomu patrí zadarmo!! (a ešte mi dala nástenný kalendár na tento rok, aby som si mohla odškrtávať dni do návratu).

 Neviem čo sa skrýva za tým, že mám všetko zadarmo, a takisto nemám poňatia, koľko zarába Jay Jay, že je taká veselá, ale asi takto by sa malo bankovať na Slovensku. Zazvonil koniec a rozprávky je koniec.

0 komentárov:

Post a Comment