USA: Neobyčajné nakupovanie

, , 1 comment

Nečakajte reportáž z outletov či výpredajov. Ukážem vám, aké zaujímavé obchodíky sme v Durangu našli. Teda nachádzala som ich hlavne ja a potom som tam ťahala mojich kamarátov a kamarátky. Thrift shopy, antikvariáty, bazáre... na tak malé mestečko tam toho bolo neúrekom.


Ako prvý som objavila second hand v malom domčeku, kúsok od historického centra. Bolo to prvý týždeň a mali sme pár voľných dni na spoznanie mesta. Celý domček tak ako tam stál s troma miestnosťami bol zaprataný prevažne oblečením a doplnkami. Ceny neboli najlacnejšie, no napriek tomu som si tam kúpila jedny šaty. Vyšli ma na 11 dolárov, čo je pre mňa nie až taká lacná suma za nosené oblečenie. Ďalší týždeň som na tej istej ulici objavila druhý second hand! Vlastnila ho metodistická cirkev (tí napríklad sobášia homosexuálov) a ceny boli naozaj prijateľné. Okrem oblečenia tam mali aj elektroniku, domáce potreby ako riad a príbor a knihy. Bolo síce treba sa tam hrabať ale aj odtiaľ som si odniesla pekné kúsky bez toho, aby moja peňaženka plakala. Bola som tam skoro každý týždeň. 

Raz som sa dala do reči s jednou pani a tá mi prezradila, že za mestom pri hypermarkete Walmart je ďalší thrift shop a je neporovnateľne väčší. Len čo som prišla domov na izbu, zisťovala som, kedy mám v práci voľno, že sa pôjde na výlet :D Tento veľký thrift shop patril zvieraciemu útulku, čiže časť z predaja išla na pomoc zvieratkám. (Takže som mala dobrý pocit z nakupovania. Nielenže recyklujem ale aj pomáham útulku!). Oblečenie mali zoradené podľa typu, boli tam aj topánky, knihy, domáce potreby, potreby pre zvieratá, športové oddelenie a rôzne oddelenia po bokoch miestnosti ladené do jedného štýlu ako "country" či "na horách". Každú poslednú stredu v mesiaci mali rôzne akcie, ako oblečenie či doplnky za polovicu ceny. No nekúp to! Našla som si tam koženú tašku fossil, strieborné náušnice (áno, z pravého striebra) za zlomok ceny, rayban puzdro na slnešné okuliare za 25 centov (škoda, že bez okuliarov)... spolubývajúce nechápavo pozerali, kde na tie veci chodím, ony si tam nikdy nič nevedeli vybrať. 




  





 No a posledné miesto som objavila na prechádzke mestom s Čechom Pavlom. Naschvál sme nešli do historického centra ale zablúdili sme niekde pri hlavnej ulici a našli sme úžasný mega antikvariát. Šéfovala tomu taka milá pani, ktorá nám povedala, že v čase Halloweenu si tam všetci chodia hľadať masky a kostýmy. Okrem toho tam boli zbierky rôznych starých predmetov ako nočníky, bábiky, porcelán, plagáty, Pavel našiel zbierku starých komiksov... bolo tam všetko, na čo si zmyslíte. Neodniesla som si odtiaľ nič, lebo ceny boli celkom vysoké, čomu samozrejme rozumiem, veď išlo o "historické artefakty". 













A takto vyzerá výsledok nakupovania:

taška, pohľadnice, retiazka a žolíkové karty, všetko za približne 4 doláre
keď došla výplata a po tetovaní sa išlo nakupovať :D

1 comment:

  1. Wow, pastva pre oci! dufam ze aj ja budem mat raz moznost ocitnut sa v jednom z takychto zaujimavych obchodikov :)

    ReplyDelete