Fajn deň n.3

, , No Comments

Tohtotýždňový pondelok rozhodne nebol fajn deň pre mnoho dievčat, tak to snáď vynahradí tento príspevok od Hibou s nádielkou fajn pesničiek z doby, keď ešte bola jar a nebo bolo modré a nad hlavami nám poletovali vtáky.



"Neviem, či tento môj traktát niekoho inšpiruje, ale tento projekt je proste super, tak som sa zapojila(:Môj fajn deň bola táto streda (13.3.), hoci sme maturovali z angličtiny. Ešte teraz mám neprimerane dobrú náladu z toho, že som vôbec dokázala napísať sloh, ktorého som sa najviac bála. Celý deň sme si spievali Otca od Pary, cez prestávku hrali Uno, dostávali záchvaty smiechu z nervozity, vonku svietilo slnko a ešte bola jar.

Hudba mi vždy zlepší náladu, tak dúfam, že moje obľúbené pesničky sa budú páčiť aj niekomu inému. Zlú náladu sa snažím vytancovať, vyspievať alebo vypísať. Na tieto pesničky sa super tancuje aj spieva: 

FM Belfast – Par Avion

Peter, Bjorn and John – Young Folks
Arctic Monkeys – Love Machine
Obut a oblečen - z filmu Občanský průkaz
Let´s Dance to Joy Division od Wombats
Hoppípolla od Sigur Rós
Cults – Go Outside
The Strokes – Someday
Words We Live By – Jump the Gun
The Drums

no proste počúvam strašne veľa rôznych pesničiek (:
Toto všetko vystihuje krátky film "The Scared is scared”."




0 komentárov:

Post a Comment