PHOTO: Zuna

, , 6 comments
Poznáte film Kytice? Je to film, čo ma nikdy neprestane inšpirovať, čo sa týka môjho fotenia. Tentokrát sme išli fotiť na super tajné miesto k Dunaju, ktoré patrí medzi moje obľúbené miesta v Bratislave. Modelka je moja spolužiačka, ktorá ma poprosila o nejaké pekné fotky (a ja začínam uvažovať, že by som si mala založiť biznis) a za odmenu mi dala do daru záclony, v ktorých je fotená.  Záclony sú výborná rekvizita na fotenie! Používam ich v interiéri miesto bieleho pozadia, používam ich na šaty ako v tomto prípade, alebo na vytvorenie atmosféry ako tu, napríklad... takže ak máte staré záclony, nevyhadzujte ich ale využite ich kreatívne :) 










Ďakujem za pozitívny ohlas, čo sa týka projektu Fajn deň. Už sa našiel prvý pár odvážlivcov a je ešte stále možné sa zapojiť. :)

6 comments:

  1. magic:)milujem objavovať takéto miesta.čím si to fotila?
    http://oneplusme.blogspot.sk/

    ReplyDelete
    Replies
    1. camerou obscurou. ale nie... Nikon D70 a sklo 50mm f1.8 ;)

      Delete
  2. milujem ten film, na strednej na umení sme to stále pozerali a je to tak strašidelne-magické :)

    ReplyDelete