Fajn deň n.2

, , 3 comments
Kto by to bol povedal, ale aj v Česku sa majú ľudia fajn. Dôkazom toho je Evička a jej predstava pohodového dňa. Dala som si tú námahu a olinkovala tipy na muziku (ako to, že som ešte nepočula o Leslie Clio?) knihy a filmy, ktoré mi poslala, tak čítajte ďalej. :)



Evička a jej fenka Dali
"Ráno vstanu a sluníčko mi svítí přes okna do pokoje. Nejlépe kdyby byly prázdniny a léto. Je mi teplo a chce se mi vstávat, protože mám tušení, že bude dneska dobrý den. (Dá se říct, že věřím na teorii dobrých a špatných dnů.) Dám si nějakou dost dobrou snídani, teplou kávu a poslechnu si nějakou probouzející ranní hudbu:


Potom vezmu svůj foťák a půjdu někam fotit. Celé dopoledne fotit v ranním světle, v teple, to je sen. Potom se někde stavit na oběd a vymyslet si plány na odpoledne. Nejlépe třeba piknik někde na louce, válení se u přehrady a nebo si jenom tak sednout někam s vodárnou a poslouchat old school písničky. Nejlépe s  nejlepším kamarádem, s nejkrásnější slečnou Vivien a nebo s milým. Na konec jdu za tmy, za teplého letního večera domů a říkám se, že tohle byl fakt fajn den. Přijít domů, podívat se na všechny skvělé fotky, které jste udělali, schovat si je, napsat článek na blog a lehnout si do vany s pěnou. Přečíst si nějakou dobrou knížku: 


pustit si filmy 


nebo všechny díly Policejní  Akademie, Harryho Pottera a Adamsovi rodiny nebo si udělat nějakou noční procházku po osvětleném městě s kamarády a s pejskem. Představa mého fajn dne :)"

A ešte fotky (Určite sa zastavte aj na jej blogu, a pozrite si jej najnovšie photosessions!)

"Můj milý"
"Vyhlídka nebo-li místo kam kluci chodí sbalit holky"
"Galérie mého tatínka (se skvělým jménem Zoltán Kiss, hehe) - nejlepší odpočinek od uspěchaného světa" - aj ja chcem takého tatínka!
"Nejvíc nejlepší kamarád"
plus bonus, ukážka jej fotoumenia (modelka teda musela  mať "fajn deň" :P)




3 comments: