FUN: Moja nová obsesia

, , 1 comment
Našla som zmysel života!

...kiežby...

Len som sa zamilovala do behania. Áno, ja- športivý antitalent. Nikdy mi nešli kolektívne športy, ale beh, to je niečo iné. Beh nemá pravidlá. Jediné na čom záleží, je kvalitná obuv a dobrá hudba, čo má v mojom prípade funkciu poháňadla. 
Musím priznať, že začiatky boli ťažké, musela som sa premáhať, aby som išla, ale potom, ani neviem ako, ma to začalo baviť. Ani nie samotné bežanie, ako tie veci okolo - prostredie, behám si cez pole, popri Malom Dunaji, míňam všetky tie mačky a bažanty... a najlepší je potom ten skvelý (víťazný?) pocit, keď dobehám a hodím sa pod sprchu! 
Momentálne chodím behať raz za dva dni, aby sa mi zregenerovali svaly, za hodinu zabehnem tak cca 6-7 km. Samozrejme, že stále nebežím, nie som maratónec :D Ale určite musím niekedy vyskúšať aj tento typ behania!
Na rozdiel od kolektívnych športov alebo zumby, ktorej som sa istý čas venovala, sa pri behaní dokážem aj zrelaxovať. Nemusím na nič myslieť, na nič sa sústrediť. Možno aj preto ma to tak baví. 
Včera, keď som dobehala, uvedomila som si, že som ako Allison z filmu Yes man, ktorá viedla krúžok bežeckého fotografovania :D Nikdy totiž neodolám spraviť si aspoň jednu fotku z miest (na mobil), na ktorých som behala. Tak vzniklo toto:






(špeciálne tričo zo sekáču! s vreckami na chrbte)

rip ňuf

(apartmán s výhľadom na prírodu)


1 comment: