PHOTO: Zmysel pre nezmysel

, , No Comments
Dnes som sa po piatich  mesiacoch konečne rozhodla zrušiť jeden z mojich účtov. Niektoré veci jednoducho odkladám, pokiaľ nie sú nevyhnutne dôležité. Poslednou dobou mám pocit, že môj TO DO LIST sa stále zväčšuje. Okrem zoznamu povinností sa mi zväčšuje aj zoznam voľnočasových aktivít, ktoré by som chcela stihnúť skôr ako bude neskoro. Už mi zostávajú len dva mesiace! Nie, nechystám sa umrieť, opäť odlietam do Ameriky. Poslednou dobou cítim, že potrebujem odísť žiť niekam do prírody, ďaleko od civilizácie. 
Chcem žiť ak oni! Alebo oni
Normálne rozmýšľam, že ak bude čas po skúškach, tak sa zbalím a pôjdem na týždeň túlať sa po Slovensku. Ešte tak nájsť muža ochrancu a dobré turistické boty. Presne v tomto poradí. 

No ale späť do reality, tu hľa, druhá časť z fotenia Peti. Podľa mňa sa jej štýl pin- up strašne hodí, čo vy na to?
  



 

0 komentárov:

Post a Comment