Fajn deň n.4

, , 3 comments
Ach nie, už zase pondelok. V poslednej dobe nerobím nič iné len počítam. Dni do začiatku skúškového. Dni do odovzdania bakalárky. Dni do ďalšieho piatku. A keď som uvidela fotky tohto Fajn dňa, tak som začala rátať dni už aj do  leta.

Babô a jej fajn deň (a moja závisť, pretože taký deň pri mori by chcel asi každý :-) )




"Tieto podvodnícke aj nadvodnícke fotky pochádzajú z dovolenky,zaznamenávajú výlety okolo ostrova, zámorské cesty na nafukovačke, Paradise beach a tak..."



"Najfajn dni sa v mojom prípade odohrávajú často vo svetoch ďaleko od každodennej reality. Tento "vodný autoportrét" si premietnem v hlave keď sa cítim úplne na hovno, potom mi je nejak zázračne lepšie. Každý deň sa vrháme do vĺn, s úsmevom na perách/alebo aspoň v mysli/ je to ďaleko od mora vždy lepšie :-) "

3 comments:

  1. tá posledné fotka je úplne úžasná!

    ReplyDelete
  2. normálne mám z toho pocit, že už chcem leto a to ja leto vôbec nemám rada. také optimistické sú tie fotky, vyčarili mi úsmev na tvári

    ReplyDelete