WWW: Urob si sám

, , No Comments
WTF?! DIY alebo aj Do It Yourself. Urob si sám. Môj osobný výber stránok, ktoré ponúkajú návody a inšpiráciu na samovýrobu rôznych predmetov. Od šperkov cez oblečenie až po nábytok. Let's go!

P.S. - I made this pravidelne prináša návody výrobu oblečenia a rôznych doplnkov inšpirované súčasnými trendmi. Okrem obrázkov s materiálom a postupom výroby uverejňuje malé koláže - inšpirácie, presne tak, ako to robia modni návrhari a dizajnéri. Erica Domesek, zakladateľka stránky vydala dokonca aj knihu s rovnakým názvom, ako ma jej stránka. Rada sa pozerám na tieto nápady, ale ešte ma nikdy nič nezaujalo natoľko, aby som si niečo podobné vyrobila aj ja.

Dizajnová špongia nasáva nápady jedna radosť. Ide tu hlavne o dekoračné predmety, ale myslím, že tam bol aj nejaký návod na tašku a puzdro na notebook. Jednotlivé projekty sú zoradené podľa náročnosti, nákladnosti, materálu a spôsobu výroby.

Medzi moje najobľúbenejšie stránky, ktoré ma inšpirujú patrí Honestly...wtf? Myslím, že nápady z tejto stránky su nositeľnejšie ako tie z PS I made this. Sama som si vyrobila asi dva typy náramkov. Plus oceňujem detailne nafotené jednotlivé kroky pri práci.

Dekoráciou interiérov sa zaoberá táto slečna. Dajú sa tam nájsť celkom podarené a low-costové nápady. 

Potom ešte musím spomenúť túto zberateľku nápadov. Och a ešte vlasové, dekoračné, jedlové, módne nápady Elsie a jej kamarátok zo stránky A Beautiful Mess. Odporúčam hlavne tie vlasové.

A aby všetky neboli len po anglicky tak jedna slovenská: Svartsvanur

Čoskoro o mojich nápadoch.

0 komentárov:

Post a Comment