USA: bang bang

, , No Comments
Áno, stále budem písať o Amerike, je to pre mňa nevyčerpateľná téma a aj kamaráti ma musia mať plné zuby, keďže každá druhá veta čo poviem začína slovami "Keď som bola v Amerike..." alebo "A v Durangu, kde som bola cez leto..." či "V Spojených Štátoch, kde som strávila štyri mesiace...". Na rozdiel od mojich kamarátov, vy môžete môj blog zatvoriť, kedy budete chcieť :)


Robila som totiž niečo, čo je vzrušujúce, nebezpečné a... nie, žiadne sado maso to nie je. Muhaha!
Jedného dňa nás naši Americkí kamaráti zobrali zastrieľať si. Obaja vstúpili do vojenskej služby, keď boli v našom veku, aby si mohli dovoliť zaplatiť školu, takže sú to profesionáli, ktorí vedia strieľať a narábať so strelnými zbraňami. Teraz, keď už nie sú vojaci, chodievajú si zastrieľať len tak pre zábavu. Po ceste sme sa zastavili vo Walmarte a kúpili sme plechovky diétnej koly, do ktorých sme strieľali (diétnu kolu nikto nepije, fuj!). Steven zabezpečil zbrane, náboje a miesto, kde sa strieľalo. Dostali sme inštruktáž o bezpečnosti (zbraňou vždy mieriť do zeme, prst nikdy nenechávať na spúšti ak sa nestrieľa) a o zložení zbrane (tak toto si už fakt nepamätám. Oni ale vedeli jednotlivé zbrane rozložiť na časti a potom ich poskladať späť. Ja som mala vôbec problém zapamätať si postup od nabíjania zbrane po vystrelenie, hah). Potom sa mohli prihlásiť prví, nebojácni dobrovoľníci. Ja som bola medzi poslednými. Mala som zo zbraní strach, teda nie zo zbrane ako takej ale z odstredivej sily, či ako sa to nazýva (tá sila, čo vás po výstrele odhodí :D). A chcela som to všetko nafotiť. Nakoniec som sa ale odvážila a mala som v ruke malú "handgun" a veľkú, ťažkú ale úžasnú AR-15! S ňou sa mi dokonca podarilo aj trafiť nejakú tu plechovku. Čo sa ale nedá vidieť na fotkách a popísať slovami je obrovský hluk kvôli ktorému mi pískalo v ušiach ešte hodinu po strieľaní. Nabudúce už viem, že si treba doniesť vlastné štuple do uší. Pocit, ktorý som mala, keď som mala v rukách zbraň a strieľala som bol tiež neopísateľný. Zrazu všetok strach opadol, cítila som sa "powerful", mocná, neohrozená, sebavedomá, ako superhrdinka.













cowgirl model

0 komentárov:

Post a Comment