USA: Dunaj v Amerike

, , 5 comments
V prvom rade by som chcela poďakovať všetkým, čo čítajú môj blog! Pred pár dňami sa počítadlo návštev vyšplhalo na číslo 10 000 a počet pravidelných čitateľov, čiže followers na 60, takže diky. :)


Kulminuje nielen číslo ukazujúce návštevnosť blogu ale bohužiaľ aj Dunaj, a tak sa modlím, aby mi nezaplavilo školu a s ňou aj môj bakalársky diplom... a takisto sa modlím, aby som sa koncom týždňa vôbec dostala na Schwechat, pretože už v nedeľu odlietam ďaleko preč od povodní - do Ameriky! Idem na celé leto pracovať do horského hotela do Colorada cez túto agentúru, čiže nasledujúce 3 mesiace bude fajnden slúžiť prevažne ako cestovateľský denník a zápisník mojich zážitkov. A zrejme bez diakritiky... 
Po ceste do Duranga sa zastavím aj v Kalifornii za sestrou (ktorá ma mimochodom tiež blog, o móde pre červenovlásky), takže čakajte fotky zo San Francisca. 

Preto som dnes vyhrabala fotky zo SF spred troch rokov.










morská mačka
Nemusíte mi závidieť, pretože som vynaložila nemalé úsilie sa tam dostať - vybaviť všetky papierovačky, zacvakať víza, absolovat skype pohovor s budúcim zamestnávateľom, to chce nemalú dávku odvahy. Hoci som sa na začiatku bála, veľmi ma tento proces posilnil. Napriek tomu sú ale veci, ktorých sa bojím. Je mi fuk, že budem cestovať sama a spať na letisku sama. Bojím sa ale, že neodolám gastronomickým špecialitám Ameriky (a.k.a. fastfoody) a sladkostiam (Reese's!). Bojím sa, že mi sušička zničí oblečenie (lebo keď som tam pred tromi rokmi prvykrát použila sušičku, tak sa mi všetko oblečenie zbehlo). Bojím sa, že nebudem vedieť žiť v jednej izbe s ďalšími ľuďmi, lebo po odchode mojej sestry mi zostala izba pre seba a nejak som si už zvykla  na súkromie a samotu! :D

takto tam rozkysnem
A zase som si kúpila letenku na 11. septembra :D

5 comments:

  1. ja sa strašne teším na tie posty, zážitky a postrehy, a potom daj vedieť ako si bola spokojná s tou agentúrou :)

    ReplyDelete
  2. Krásný fotky !!! Chci víc ! :D

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    ReplyDelete
  3. Amerika je pro mě celá strašně nepředstavitelná...
    A fotky super. Navíc ta agentura vypadá zajímavě, takže si říkám, že do budoucna zajímavý tip :)
    //+ děkuju :)

    ReplyDelete
  4. jeeeee ja o dva týždne tiež odlietam do Ameriky, do Nového Mexika, ale mám na pláne aj Kaliforniu a San Francisco!! a rovnako mi bude blog slúžiť ako denník. Teším sa na tvoje posty! :) Budeme mať dobrodružné leto :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. btw ja sa vraciam 10.septembra, tesne ma to lízlo:D

      Delete