SK: Prokrastinačný post č.1!

, , 2 comments
Potrebujem sa nejako odreagovať, lebo presne za týždeň ma čakajú štátnice a je to rovnaký pocit, ako keď väzňovi oznámite dátum popravy s tým rozdielom, že mňa čakajú 3 popravy. Ale tento blog nie je o sťažovaní... práve naopak je to jediné miesto v mojom živote, kde som si zakázala negatívne myslenie!  


Pred pár mesiacmi som písala o mojej najbizarnejšej túžbe a sne v jednom (no dobre, tak určite nie najbizarnejšej, lebo môj najbizarnejší sen a túžba je podojiť kravu). V každom prípade som nečakala, že sa mi ho podarí splniť ten svoj sen tak skoro. Bolo to ešte v marci, pršalo a ja som blúdila po Ružinove aby som si HO vyzdvihla. 


Predstavujem vám svoj nafukovací hipsterský kajak rekreačnej kategórie pre 2 osoby do 170 kg! Poviem vám, bol lacnejši, než bežný outfit Pavlíny Jágrovej. Už som mala možnosť otestovať ho dvakrát, ale vyzerá , že žiadna vodáčka zo mňa tak skoro asi nebude... krstila som ho s Gabriel, a bol to celkom zábavný splav. Na kajaky a kanoe sa nevyžaduje vodičák a asi by nám ho ani nikto nikdy neudelil, pretože sme si pomýlili  prednú časť so zadnou a plavili sa naopak (ale aj tak to fungovalo a nič sme si nevšimli a ani rybári a ľudia na brehu nič nepostrehli, ha). Keď sme došli do Zálesia, Gabriel zistila že nemá peniaze ani občiansky. Ja som mala pri sebe asi euro, tak sme sa za to jedno euro odviezli do BA na Zlaté Piesky a moja mamina sa obetovala a došla pre nás. Ale to nie je všetko! 4 hodinový splav na mne zanechal nezmazateľné stopy až do dnes v podobe opálenín tretieho stupňa poriadne spálených ramien. 


 



Druhýkrát som sa už vyzbrojila a do ruksaku putoval okrem opaľovacieho krému aj repelent, dezinfekčný prostriedok a viac ako jedno euro :D S kamarátom sme si otočili kajak správnym smerom a nasmerovali sme si to do Malinova. Porezala som sa pri otváraní Májky a zlomil sa mi nechet (a to nie som žiadna pipka, proste sa mi zlomil až do mäsa!). Ale hlavne, že som sa nespálila! 
Podarilo sa nám zažiť niečo neskutočné, a to pristávanie lietadla nad našimi hlavami, lebo blízko je bratislavské letisko. Prelet lietadla nad hlavou som zažila už veľakrát, ale ešte nikdy som pri tom nesedela v kajaku a nepreletela okolo zvuková vlna či čo to.




šalom alejchem - mier s vami!

(práve som si uvedomia, že miesto písania tohto nezmyslu som sa mohla naučiť asi dve štátnicové otázky...)

2 comments:

  1. Neboooj, statnice das! A kajak naopak ma super pobavil:D

    ReplyDelete
  2. podojiť kravu, to je super sen. :DD a plaviť sa naopak. vtipný článok.:))

    ReplyDelete