VIDEOBLOG: Good times

, , 3 comments

Dobré časy to boli... keď sme boli mladé a šťastné. Teraz sme mladé a nešťastné. Aspoň ja, bo štátnice sú predodvermi a tak sa snažím odreagovať tým, že si pozerám staré fotky a videá. A spomínam, ako nám v lete bolo dobre. Toto videjko z Rajeckých Teplíc natočila ona a ja som ho len zostrihala a teraz najnovšie aj upravila do takého vintage vzhľadu, lebo youtube ponúka automatickú úpravu vlastných videí. Takže VY, čo ste toto video videli, pozrite si ho ešte raz, teraz má ten správnny ráz :D


3 comments:

  1. Uff, taky se učim na Ing-státnice... mám to už za 14 dnů a nemůžu se dočkat léta! Koukám, že jsi změnila top-header! :) pěkný, moc pěkný.

    ReplyDelete
  2. Jeeeej to je skvelé, milujem vás ženy ! :)

    ReplyDelete
  3. pekné video ;) jéj, aj ja sa chcem zviezť člnom :D

    ReplyDelete