Fajn deň n.6

, , No Comments

Pred pár dňami sa mi v mailovej schránke objavil ešte jeden fajn deň! Ivka je moja kamarátka a najvernejšia stalkerka, ako som sa minulý piatok od nej dozevdela :D Obidve sa momentálne pripravujeme na štátnice, a zatiaľ, čo vo mne vyprchala všetka kreativita a chuť blogovať, Ivka je presný opak a v rámci prokrastinácie mi napísala tento sloh :)



"Po výživnom 9-hodinovom spánku sa zobudím DOMA v Banskej Bystrici. Uvarím si kávu a v priebehu raňajok si pozriem obľúbený seriál, napríklad epizódu z How I Met Your Mother. Po raňajkách vyrážam na stretko so spolužiakmi z gympla. Moje vlasy majú good hair day, podarí sa mi make-up a aj v oblečení, ktoré mám na sebe, si pripadám výnimočne príťažlivo. Autobus stihnem aj bez toho, aby som naň musela bežať. Tento deň začína sľubne :D

V centre mesta sa stretávam so Zuzkou, Dominikou, Janíčkom, Ivicou a ďalšími Fajn ľuďmi so strednej. Pri káve a koláčiku si spomíname na zážitky zo školy a z plného hrdla sa rehoceme. Počas prechádzky stretneme v meste kopec známych, ktorých som už 100 rokov nevidela. Blíži sa čas obeda a tak zakotvíme v pizzerii, kde robia vynikajúce Fusilli Fit. S babami si objednávame Bosorku, čo je osviežujúci kokteil pozostávajúci z tonicu a peach vodky.

Po príchode domom zapínam počítač, kontrolujem maily, čítam blogy a popritom si vyspevujem. Potom vezmem ruksak, MP3 prehrávač a odchádzam na plaváreň, ktorá od môjho sídliska vzdialená 25 minút rýchlej chôdze. Po intenzívnom hodinovom plávaní idem zas pešo domov, s obľúbenou hudbou v ušiach. Doma sa stretávam s našimi a dozvedám sa, že mali tiež Fajn deň. Maminka mi na večeru uvarí obľúbený mrkvový perkelt alebo inú zdravú špecialitu.

Po večeri sa dohodujem s Mončou, Lulu a Dančuk, o koľkej sa stretávame v meste. Chystáme sa totiž na koncert do nášho milovaného klubu. Počas koncertu sa dokonale vyskáčem a vykričím si hlasivky :) Potom hodíme reč s hudobníkmi, aj so známymi, ktorí prišli podporiť alternatívnu slovenskú hudobnú scénu. Výborne si pokecám s kamoškami, aj s niekoľkými dobre vyzerajúcimi chalanmi :P Keď si doma líham do postele, pod vplyvom vína a s úsmevom na perách upadám do hlbokého spánku."
Ivka

deň so Zuzkou je vždy Fajn deň :P

Rozkvitnutá jar je zo všetkých ročných období najviac Fajn!
No aj leto, letné festivaly a letné chaty bývajú zvyčajne viac než Fajn ;)
Veľmi Fajn sú nielen plastové kačičky, ale aj plastové labute! :)

(bonus: takto vyzeral môj fajn deň (večer) s Ivkou a jej kamarátmi)

Zapojí sa ešte niekto?

0 komentárov:

Post a Comment