WWW: Las revistas

, , 4 comments
Momentálne celé dni sedím pri počítači a píšem a prekladám a finalizujem bakalárku a mám nutkanie každých 5 minút klikať a písať tam, kam by som nemala, ako napríklad teraz, keď píšem tento príspevok.

Rada si čítam na internete časopisy, pretože mi svojim obsahom prídu kvalitnejšie ako tie zo stánku a plus ušetrím (no dobre, tak pri tomto spôsobe platím za elektrinu...). 

Úplne za jednotku považujem Áno! magazín, ktorý vznikol len nedávno a vždy sa tam dozviem kopu zaujímavých vecí a teraz ma navyše nový dizajn. 

Maštal možno ani nemusím predstavovať. Páči sa mi, že je každé číslo zamerané na nejakú tému. Páči sa mi, že Karolína (šéfredaktorka) oslovuje rôznych blogerov a preto aj vďaka tomu spoznám nové blogy (a v čísle 4 som bola aj ja :)) Proste sa mi páči.

Potom je tu creepy Anonym magazin, ktorý by môj dedko určite spálil (raz keď sme boli so sestrou na prázdninách u starých rodičov, tak jej dedko našiel Cosmopolitan a spálil jej ho :D). 


A teraz vám dám úplne najtajnejší a najpirátskejší tip!
Sťahovanie zahraničných časopisov: tu, a tu. Elle, Vogue, Cosmopolitan, (môj milovaný) Seventeen...ale aj Roling Stones, Nylon, Vanity Fair a ja-neviem-aké-ešte-tituly. Takže podporte piráta, zachránite stromy :D

4 comments:

  1. To je úžasná fotka! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    ReplyDelete
  2. myslím, že tento príspevok som si nemala vôbec otvárať, lebo moje seminárky budú plakať :D

    ReplyDelete
  3. áno presne toto mi bolo treba, práve teraz keď dokončujem bakalárku... všetky časáky, na ktoré si len spomeniem na dosah ruky :D
    už sťahujem (seventeen) :D ďakujem ti ja, aj môj budúci titul :D

    ReplyDelete