WWW: The nicest place on the internet

, , 2 comments
Dnes priášam zbierku najmilších internetových stránok, ktoré vás utešia, povzbudia a povznesú vašu náladu, keď na to realita nestačí. 

Najviac ma dostala The nicest place on the internet, kde vám random ľudia posielajú objatia z celého sveta. Vyčaria vám úsmev na tvári, ako vaši vlastní priatelia. Pre tých, ktorí majú radšej zvieratá, než ľudí, je tu táto rozkošná ruleta so šteniatkami, mačiatkami, leňochodmi a čojaviem čím ešte. Potom je tu veľmi pekná reklama, ktorá sa vás pýta, kedy ste naposledy urobili niečo po prvýkrát a  motivuje zamyslieť sa nad životom a jeho krásami. A potom by ste si zrejme mali povedať, že ste si ešte nikdy nekúpili nič od značky Eastpak a nabehnete do ich obchodu... (kto by sa trápil tak ako ja, a hľadal sprievodnú hudbu, tak som to vygooglilaa je to Montevideo - Castles).

V úplne krajnej núdzi, keď už je všetko stratené, prichádza na rad toto, a ak nefunguje ani to, tak si ešte pustite toto. 



A niekedy možno stačí byť obklopený tými správnymi ľuďmi 


2 comments:

  1. uh, uh, ďakujem ti! Super nálož šťastie, a nič som nepoznala! Ďakujeeem :)

    ReplyDelete
  2. Super :) to mi připomíná, včera ma na last.fm kdo si napsal, že mi posílá hug... zničeho nic to prostě přilítlo, taky mě to moc potěšilo, přitom "o nic ani nešlo" :)

    ReplyDelete