SPAIN: Vo Valencii a v číslach

, , 2 comments
Prší a je 15 stupňov. Minulú nedeľu som sa kúpala v Stredozemnom mori a jedla zmrzlinu. V septembri sa idú všetci zblázniť. Prvá skupina ľudí kvôli škole, druhá kvôli koncu leta a prichádzajúcej jeseni a tretia kvôli nadchádzajúcim fashionweekom. Ja som blázon stále.

 Let počas 11. septembra, o ktorom som sa tu už zmienila, sme s Pianshou zvládli až neobvykle dobre.Prekvapil nás len dážď na letisku v Charleroi a predražené značkové bagety Paul. Niekoľkohodinové čakanie na ďalší let sme strávili rôzne:

K: Čo budeme robiť??
B: Nemusíme stále niečo robiť!


Valencia. Moja tretia návšteva. Pomohla som Pianshi so sťahovaním na nový internát, ktorý má na schodisku fresku hodnú Sixtínskej kaplnky. Bicyklovali sme sa po nekonečne zelených parkoch, poniektorí sme sa naučili, ako vyzerá značka "zákaz vjazdu", že? :) Varili sme opulentné večery, Oreo koláč, kedy sme zaimprovizovali a miesto batidory (mixér) sme použili shaker vyrobený z fľaše. Hranie kartových hier po večeroch vás zamestná natoľko, že vašim najväčším problémom sa stane to, či z vás bude prezident alebo culo (zadok). Navštívila som 2 múzeá umenia a už rozumiem, že súčasnému umeniu nerozumiem. 24 hodín, 7 dni v týždni som bola v obklopení ľuďmi, čo mi príde nepredstaviteľné. Teda pokiaľ nerátame pobyt v kúpeľni. A vracala som len jedenkrát, a nebolo to z tepla :P

A viete, čo je najhoršie? Že panáčik Michelin sa vôbec nevolá Mišelín ale Mišela!





internátna Sixstínska kaplnka


Fotky bez ladu a skladu, využívala som rôzne fotoefekty a zistila som, že kompaktné foťáky nie sú vôbec zlé :)

2 comments:

  1. to je mišlá nie mišela :D haha

    ReplyDelete
  2. vsimla si si, ze ja vzdy skomolim mena a nazvy? dobre ze ta mam a ty potom prides a opravis ma :D

    ReplyDelete